פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

גליל נייר תעשייתי

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
3
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

גליל נייר תעשייתי

 

גלילי נייר תעשייתיים הם הכרח מוחלט עבור כל ארגון גדול, בין אם זה בית ספר או תאגיד. תחזוקה, ניקיון ומגבות נייר לניגוב ידיים הם הכרח עבור התנהלות נכונה בכל עסק או מוסד בו נמצאים אנשים. היום ניתן למצוא חלופה מגוונת עבור גליל נייר תעשייתי, אבל לאחר שתבינו אלו יתרונות עומדים מאחרו השימוש במוצר זה, לא תרצו להחליף אותו!

אם אתם מנהלים מסעדה או מוסד גדול עם הרבה עובדים ואנשים, אתם בוודאי מכירים את הצורך בנייר איכותי לניקוי ידיים. ברוב המקרים גליל נייר תעשייתי יכול לשמש אותנו לא רק לניקוי הידיים, אלא גם לניקוי משטחים שונים. כתוצאה מכך שמדובר על כמות מאוד גדולה של נייר, ברור שללכת לסופר ולקנות כמה גלילים של נייר כזה זה לא הפתרון הנכון. הסיבה לכך ברורה, שכן זה יעלה הרבה יותר מידי כסף. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מחפשים פתרון לעניין הזה, כדאי שתכירו את חברת מ.ר כלים – הבית שלכם לא רק לגליל נייר, אלא גם לכל כלי הפלסטיק באשר הם.

מה עושים עם גליל נייר תעשייתי?

אם אתם עדיין תוהים האם גם אתם צריכים לקנות גליל נייר תעשייתי, חשוב שתכירו את השימושים שלו. ראשית, נייר כזה יכול להיות עבה יותר או פחות ויכולות להיות שכבה אחת או יותר. שנית, יכולים להיות שלל שימושים לניירות מהסוג הזה. מעבר לעובדה שאפשר לנקות בעזרתם, הם גם יכולים לשמש כמפיות ואפשר גם להשתמש בנייר כזה, ברוב המקרים, בתור נייר סופג. לכן זה לא משנה לאיפה אתם רוצים לקנות נייר כזה, כי אתם תראו שאם תרכשו נייר איכותי, לא תפסיקו לעשות בו שימוש. מה שכן, חשוב מאוד להקפיד על רכישת גליל הנייר הכי טוב שיש, כי אין סיבה להתפשר על פחות מזה. משמעות הדברים היא שאם אפשר לקנות נייר רך ונעים למגע, מה טוב.

גליל נייר תעשייתי

היתרונות בשימוש גליל נייר תעשייתי

קל יותר לחסוך בעזרת שימוש עם גליל נייר תעשייתי. גלילים גדולים של נייר תעשייתי יכולים לשמש למגוון מטרות לאורך תקופה ארוכה. עסקים ותעשיות זקוקים לכמויות אדירות של נייר, וגלילי נייר מאפשרים לקנות נייר כזה בתפזורת במחיר נוח ביותר.

השקעה בגלילי נייר תעשייתיים על בסיס קבוע תחסוך לכם זמן ומאמץ, כמו גם תמזער שיבושים הנגרמים מהחלפות נייר תכופות באזורים עם תנועה גבוהה כמו שירותים, מטבחים וכו'.

לנייר יש תפקיד חיוני בייצור. על מנת לשמור על ניקיון והיגיינה, מגבות נייר חשובות בכל מקום עבודה או מסגרת חינוכית. אם אתם צריכים לספק נייר לקבוצה גדולה של אנשים, גלילי נייר הם אפשרות מצוינת. עם הגדרה זו, אתם יכולים להבטיח אספקה קבועה של נייר במינימום מאמץ ולהחליף את גליל הנייר כאשר זה נחוץ.

סוגים שונים של נייר תעשייתי

ישנם זנים רבים ומובחנים של גלילי נייר תעשייתיים זמינים, לכן חשוב לקבוע תחילה את הביקוש העיקרי של גליל נייר תעשייתי עבור העסק שלכם. יש להקפיד על הזמנה של נייר בהתאם לשימוש אותו אתם מעריכים.  ברוב המקרים, אף חברה לא יכולה להתנהל היטב ללא אספקה קבועה של גלילי נייר תעשייתיים. נייר הכרחי לתחזוקה, ניקיון והיגיינה. השקיעו בגלילי נייר רב תכליתיים כדי לייעל את התפעול ולצמצם את הפסולת המיוצרת על ידי החברה. גלילי נייר יפשטו את תהליך שמירת החלל מסודר ונקי ובנוסף יעזרו לכם לשמור על הסביבה. בחברת מ.ר כלים תמצאו מגוון רחב של גלילי נייר מסוגים וגדלים שונים וכלים חד פעמיים. אתם יכולים לבדוק את המוצרים הזמינים עכשיו על ידי ביקור באתר האינטרנט של החברה.

מוצרים כמו גליל נייר קונים רק אצל הטובים ביותר

זה לא משנה אם אתם רוצים לקנות גליל נייר תעשייתי או שאתם מעוניינים לרכוש כלי פלסטיק שונים. מה שבטוח זה שלא כדאי להתפשר על המחיר, על השירות ועל האיכות של המוצר שאתם רוכשים. לכן, אם חשוב לכם לבצע רכישה חכמה שלא תצטערו עליה, כדאי שתפנו עוד היום אל מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות. אתם תראו שכאן תוכלו למצוא את השילוב בין מגוון רחב של מוצרים ובין מחירים נהדרים, אז למה לשלם יותר אצל המתחרים? צרו קשר ותראו שתהפכו להיות, בשמחה, חלק מחוג הלקוחות המרוצים של החברה.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668