פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

חד פעמי מתכלה בסיטונאות

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
2
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

כלים חד פעמיים משמשים אותנו פעמים רבות בחיים, בין אם במשרד ובעסק ובין אם לצרכי שימוש פרטיים. בכל שנה טונות רבות של פלסטיק מגיעים לים, מזהמים את הסביבה ופוגעים בבעלי החיים. חלק ניכר מהכמות הזו היא של כלים חד פעמיים כמו צלחות, כוסות, סכו"ם וכלים שונים שאינם מתכלים. על כן לאורך שנים רבות הם ישרדו ויזיקו לסביבה. על אף שבדרך כלל יהיה עדיף לעשות שימוש בכלים רגילים רב פעמיים לא תמיד זה נוח או אפשרי ולכן הפתרון הטוב ביותר יהיה חד פעמי מתכלה בסיטונאות.

מי צריך חד פעמי מתכלה בסיטונאות ומה הוא כולל?

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות יכול לשמש גם אנשים פרטיים אבל לרוב יהיה עבור בתי עסק שונים. במשרדים לדוגמה צריכים הרבה כלים חד פעמיים עבור העובדים, האורחים, ישיבות, ערבי גיבוש, ימי צוות ועוד. בתי עסק שונים כמו מסעדות, סנדוויצ'יות, דוכני אוכל ואפילו אולמות אירועים יכולים להזדקק לציוד חד פעמי מתכלה בסיטונאות. ציוד זה עשוי לכלול צלחות, כוסות, מזלגות, סכינים, מגשים, קערות, כלי מזיגה ועוד.

חד פעמי מתכלה בסיטונאות

ממה מכינים חד פעמי מתכלה?

חד פעמי מתכלה הוא ציוד חד פעמי בסיטונאות שהוכן על ידי חומרים טבעיים בלבד, בתהליך ייצור ידידותי לסביבה. חומרים אלו יכולים להיות עלי אגוז, עמילן תירס ואפילו קנה סוכר. אלה עוברים תהליך של ניקיון ועיבוד מיוחדים שבסופם מייצרים מהם כלים חד פעמיים איכותיים שאינם מכילים חומרים רעילים שנכנסים לגופנו, אינם מזהמים את הקרקע ולא פוגעים בבעלי החיים. הכלים מיוצרים בכלי לחיצה חסכוניים באנרגיה ועל כן משלימים את תהליך הייצור האקולוגי החשוב של כלים מסוג זה. מדובר בבחירה הטבעית של אלפי בתי עסק בישראל.

זקוקים לציוד חד פעמי בסיטונאות? רכשו חד פעמי מתכלה:

זו ההזדמנות שלכם לעשות משהו שמזוהה עם הסביבה ומעלה את המודעות לנושא זה. כמו כן תוכלו ליהנות מכלים איכותיים, במחירים אטרקטיביים ולהציע את הטוב ביותר עבור העובדים והלקוחות שלכם. באתר מ.ר כלים תמצאו ציוד וכלים חד פעמיים בסיטונאות מכל הסוגים. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668