פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

חומרי ניקוי בסיטונאות

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

חומרי ניקוי בסיטונאות

חומרי ניקוי בסיטונאות אלו המוצרים שאנו משתמשים בהם על בסיס יומי, כגון: סבון כלים, אקונומיקה וכדומה. במוצרים משתמשים בתדירות גבוהה ועל מנת לשמור אותם במצב תקין עלינו לקנות אותם ממקור אמין ולהחזיק אותם במקום מוצל. באתר מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות תמצאו מכוון חומרי ניקוי בסיטונאות לפרטיים ועסקים.

למה חשוב להשתמש בחומרי הניקוי לעתים קרובות?

שמירה על הניקיון חיונית מאוד לשמירה על בריאותם של בני הבית, העובדים במשרד או בבית העסק וכו’. לא משנה אם אתם חברת אחזקה המספקת שירותי אחזקה וניקיון או אנשים פרטיים הזקוקים לכמות גדולה של חומרי ניקיון במחיר מוזל לניקיון הבית, המחסן וכו’. שמירה על הניקיון תורמת למניעת הצטברות של אבק, עובש וחיידקים שונים העשויים לפגוע בבריאות של השוהים במקום. כמו כן, הניקיון תורם להארכת חייהם של הרהיטים והציוד במקום.

חומרי ניקוי בסיטונאות

מה מנקים עם חומרי ניקוי בסיטונאות?

מוצר ניקוי בסיטונאות הוא חומר המשמש לניקוי משטחים שונים. זה ידוע גם כחומר ניקוי או חומר ניקוי. המטרה העיקרית של מוצר ניקוי בסיטונאות היא לנקות סוגים שונים של משטחים כגון קירות, רצפות וחלונות. עלינו לקחת בחשבון את הגורמים הבאים כאשר אנו בוחנים מוצרי ניקוי סיטונאיים:

באופן כללי, רוב מוצרי הניקוי מורכבים מכימיקלים. ישנם סוגים שונים של כימיקלים המשמשים למטרות שונות. לדוגמה, חלק ממוצרי הניקוי מורכבים מאמוניה ואקונומיקה בעוד שאחרים מכילים מרכיבים אחרים כגון אנזימים. שובן כימי או קאוסטיק הוא חומר המשמש להמסת שומן, כתמים וזוהמה. חומרי ניקוי אלו הם לרוב קורוזיביים למתכות ולפלסטיק ועלולים גם להזיק לעץ אם לא מטפלים בהם. כימיקלים אלו אינם בטוחים לשימוש סביב מזון ופריטים רגישים אחרים.

במקרים מסוימים, אפילו נוכחותם של חומרי ניקוי אלו עלולה להשפיע לרעה על בריאותם של אנשים שיש להם מערכת חיסונית מוחלשת. חומרי ניקוי מסוימים מכילים מתכות כבדות שהן רעילות או מסוכנות בשאיפה או בליעה ועלולים להיות מסוכנים גם לבעלי חיים אחרים ולבני אדם.

מי זקוק לחומרי ניקוי בסיטונאות?

חומרי ניקוי בסיטונאות נדרשים עבור מגוון חברות, ארגונים ובתי עסק גדולים אשר זקוקים לכמות גדולה של חומרי ניקוי לצורך שמירה על ניקיון והיגיינה במרחב. בעוד שעבור בתים פרטיים, די לרכוש חומרי ניקוי בסופר בכמות קטנה יחסית, הרי שכאשר מדובר על חללים גדולים הדורשים ניקיון כל יום או כל פרקי זמן קצרים, אין ספק שיש צורך למצוא פתרון לרכישת חומרי ניקוי בכמות הרלוונטית. ניתן לומר כי בחירה בחברה המספקת חומרי ניקוי סיטונאים לבחירה בהיצע גדול ובאיכות גבוהה, מהווה את הדבר הטוב ביותר לכל בית עסק, חברה, ארגון, מפעל או כל מקום אחר שדורש חומרי ניקוי בסיטונאות. המטרה היא לרכוש מצד אחד את חומרי הניקוי האיכותיים ביותר בכמות גדולה ומצד שני, לשלם מחיר נוח ומשתלם.

מדוע חשוב לבחור בצורה נכונה חומרי ניקוי בסיטונאות?

חשוב להבין כי בשוק ניתן למצוא כיום מגוון רחב של חברות המספקות חומרי ניקוי סיטונאים מסוגים שונים ועל כן, יש חשיבות לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום זה שכן, המטרה היא להבטיח את רכישת חומרי הניקוי האיכותיים והטובים ביותר, בכמות הרלוונטית לכם ובמחיר המשתלם ביותר. לכן, חשוב מאוד שתבררו טרם אתם רוכשים את חומרי הניקוי הרלוונטיים לכם, היכן אתם יכולים לקבל את המוצרים הטובים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

בין חומרי הניקוי בסיטונאות ניתן למצוא כיום: חומרי ניקוי לרצפות, חומרי ניקוי לחלונות, חומרי ניקוי להסרת אבק ועוד. המטרה היא לרכוש את חומרי הניקוי המדויקים בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, בהתאם לשגרת הניקיון של המקום, בהתאם לכמות הפעמים שמנקים ומה בדיוק מנקים במקום ועוד.

את חומרי הניקיון חשוב לרכוש מחברה אשר מכירה היטב את המוסדות השונים, בתי העסק וכל לקוח אחר אשר מספק חומרי ניקוי למוסדות שכן, בסופו של דבר המטרה היא לרכוש חומרים איכותיים העונים על הצרכים הקיימים. לכן, החברה שרוכשים ממנה את חומרי הניקיון צריכה להיות כזאת שמבינה את הצרכים שלכם ובהתאם אליהם, מציעה חומרי ניקוי איכותיים במחירים נוחים.

איזה חומרי ניקוי בסיטונאות כדאי לרכוש?

אם אתם שואלים את עצמכם איזה חומרי ניקוי אתם צריכים לרכוש, עליכם לנסות ולחשוב על כל חומרי הניקוי הרלוונטיים לצרכים של המקום. אם אתם יודעים כי בכדי לנקות את המקום בצורה המיטבית, יש צורך בחומרי ניקוי לחלונות, רכשו אותם בכמות גדולה, אם אתם יודעים כי ניקוי הרצפות מהווה דבר שבשגרה במקום, יש לרכוש כמות גדולה של חומרי ניקוי לרצפות. ככלל, ניתן לומר כי במקומות אשר זקוקים להם לחומרי ניקוי בכמות גבוהה, יש צורך לבחור במגוון חומרי ניקיון שונים שכן, המטרה היא להבטיח שהמקום יהיה היגייני, נקי ונעים לשהייה. כמו כן, חשוב להבטיח את בריאותם של השוהים במקום וידוע כי מקום לא מספיק נקי, עלול לפגוע גם בבריאות בצורה כזאת או אחרת.

מכיוון שניתן למצוא סוגים שונים של חומרי ניקיון אשר נמכרים בסיטונאות כיום, הגדירו את הצרכים העומדים על הפרק ובהתאם לכך, רכשו את סוג חומרי הניקיון המתאים לכם. כמובן שיש להקפיד גם על איכות חומרי הניקיון.

מדוע חשוב להקפיד על איכות חומרי הניקיון?

על אף שברכישת חומרי ניקיון בסיטונאות הרבה פעמים שמים דגש בעיקר על המחיר, כאשר המטרה העומדת על הפרק היא לרכוש כמויות גדולות של חומרי ניקיון במחיר המשתלם ביותר, הרי שחשוב מאוד לשים דגש גם על האיכות. בסופו של דבר, הצורך והחשיבות של ניקיון איכותי בכל מקום הם ברורים וידועים ועל כן, אין ספק שכדאי וחשוב לשים דגש על פרמטר המחיר כאשר מעוניינים לרכוש חומרי ניקוי בסיטונאות, אך בד בבד, יש להקפיד כי כלל חומרי הניקיון שאתם רוכשים יהיו איכותיים ויענו על המטרות שלהם בצורה הטובה ביותר.

מעבר לכך, יש להקפיד על בטיחות חומרי הניקיון. בכדי להבטיח את בריאות השוהים במקום שבו מנקים איתם ואת בריאות עובדי הניקיון, עליכם לוודא כי מלבד העובדה שחומרי הניקיון איכותיים ביותר לשימוש ומספקים את התוצאות הטובות ביותר, הרי שהם גם בטוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם מבלי לסכן אף אחד.

בדקו מול החברה את בטיחות ואיכות חומרי הניקיון טרם אתם רוכשים אותם.

שימוש בחומרי ניקוי בתעשייה:

היישום הנפוץ ביותר של חומרי ניקוי כולל נייר תעשייתי אלו הוא ביישומים תעשייתיים כגון שטיפת חלקי מכונות גדולים כגון דוודים, סבונים וחומרי ניקוי; רצפות ומשטחי רחצה; הסרת שומן מציוד חשמלי, ריאגנטים כימיים למכונות שמן, ניקוי חדרי שירותים, מחסנים, חדרי קירור וכו'.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668