פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כלים חד פעמיים בסיטונאות

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

כלים חד פעמיים בסיטונאות

בעולם הדינמי של היום, בחברה העירונית שלנו, שבה כולם תמיד ממהרים, רוצים לעשות ולהספיק הכל, חשוב מאוד למצוא מקום לעצמכם, למשפחתכם, לבילוי ולתחביבים. כל כך הרבה יתרונות של המודרניזציה נוצרו כדי לחסוך את זמננו - כלים חד פעמיים בסיטונאות, מכשירים ניידים, גאדג'טים ועוד הרבה יותר. אם נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו נוכל בקלות לחסוך זמן בחיי היום יום, ולהשתמש בו לאירועים חשובים באמת בחיינו.

היתרונות של כלים חד פעמיים בסיטונאות

בואו נסתכל על היתרונות של כלים חד פעמיים בסיטונאות ומה היתרונות שאנו יכולים לקבל מהשימוש בהם בחיי היומיום:

ההיסטוריה של יצירת כלי אוכל חד פעמיים מעידה על כך שכלי אוכל חד פעמיים נוצרו כדי להפחית תחלואה ממחלות זיהומיות. כך, כלים מפלסטיק פותרים את נושא ההיגיינה של מזון לתינוקות, למשל בטבע, בכביש, בטיולים, בקייטנות. בטיחות היא גם גורם חשוב כאן. כל המוצרים החד פעמיים עומדים בדרישות הבטיחות הרפואיות של משרד הבריאות.

  • חיסכון בזמן. אין ספק שכל אחד מכם, ביציאה לטיול, לטבע או בארגון אירוע, תפס את עצמו חושב ששימוש בכלי מטבח רגילים הוא נטל נוסף. האפשרות היחידה במקרים כאלה היא כלים חד פעמיים בסיטונאות. כיום, ערכות כלי אוכל חד פעמיות פופולריות, בהן הכל מסופק וכלול - כוסות חד פעמיות, צלחות, כפיות, מזלגות, סכינים, מפיות ומגשים.
  • לחסוך כסף. ערכות כלי שולחן חד פעמיות עולות הרבה פחות מסט כלי מטבח רגיל. ואם אתם צריכים לקנות כלי שולחן חד פעמיים בכמויות, תחסכו משמעותית את הכסף שלכם.
  • קלות שימוש. כשיוצאים לטבע, לפיקניק, לדייג, בטיול וסתם מארגנים חופשה בחוץ או בבית - אפשר להיות רגועים: כלים חד פעמיים שוקלים מעט ותופסים מעט מקום.
כלים חד פעמיים בסיטונאות

7 סיבות לקנות כלי אוכל חד פעמיים לאירוע שלכם

החלטתם לארגן ארוחת חג? לא בטוחים אילו אביזרים לבחור לעריכת שולחן? בין המאפיינים החיוביים הרבים של מוצרים חד פעמיים, כדאי להדגיש:

  1. מגוון גדלים, צורות, עיצוב ופרשנויות צבע.
  2. פרקטיות.
  3. בטיחות לסביבה ושמירה על היגיינה.
  4. זמינות גבוהה ועלות מינימלית.
  5. עמידות בחום מרמזת על אפשרות אחסון מזון במקפיא, חימום במיקרוגל.
  6. חוזק ועמידות לחות.
  7. קומפקטיות - משקל מינימום.

אם אתם מחפשים לרכוש כלים חד פעמיים בסיטונאות מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות הם הכתובת עבורכם.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668