פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כלים חד פעמיים לאירועים

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

כלים חד פעמיים לאירועים

כלים חד פעמיים הם השקעה מצוינת אם אתם בעל חברת קייטרינג אשר מארגנים אירועים או פשוט מתכננים מפגש משפחתי גדול לחג הקרוב. ניתן להכין כלים חד פעמיים לאירועים ממגוון רחב של חומרים. אם אתם מחפשים נוחות שימוש וחווית אכילה נעימה כדאי לכם לשקול שימוש בכלים חד פעמיים. השימוש בכלים חד פעמיים אינו נורא, למרות האמונה הרווחת ההפוכה. במקום זאת, ניתן למצוא כמה יתרונות לשימוש בהם. אולי הגיע הזמן לשפוך אור על השאלה האם אתם צריכים להשקיע בכלים חד פעמיים עבור האירוע שלכם.

כלים חד פעמיים לאירועים עשויים להתאים כמעט לכל אירוע אולם רגע לפני שנרחיב על כך בואו נדבר על ארגון האירוע עצמו. ארגון אירוע מצריך מאתנו לעמוד באתגרים שונים כך שמי שאין לו ניסיון עשוי הדבר להיות לו מאתגר במיוחד. יש לדאוג לדברים רבים כמו מיקום האירוע, מוסיקה, אוכל, הזמנת האורחים ועוד. ישנם סוגים שונים של אירועים, בסדרי גודל שונים וגם דרכים שונות לארגן את האירוע. כך למשל ניתן לשכור איש מקצוע לארגון האירוע, להזמין אולם או מקום אירוח שכבר מארגן עבורנו את כל/רוב הדברים או לערוך אירוע בבית או בשטח ולדאוג להזמין את הכול בעצמנו. במידה ונבחר באופציה השנייה נצטרך לדאוג גם לכלים וציוד.

היתרונות המשמעותיים של כלים חד פעמיים לאירועים

קל לשימוש. עסקים ומתכנני אירועים בוחרים לרוב בכלים חד פעמיים כי זה חוסך זמן וכסף. סכו"ם, כוסות וצלחות חד פעמיות נוחות וזולות לתחזוקה מאחר ואינן דורשות ניקוי וקל משמעותית לטפל בהם מכלי מטבח רגילים. כלי חד פעמיים לאירוע הם הפתרון הטוב ביותר אם אתם משרתים באופן קבוע מספר רב של אורחים או מארחים אירוע גדול.

נקי וללא סיכונים. רווחת הלקוחות או האורחים שלכם חייבת לבוא לפני כל דבר אחר. כלים חד פעמיים מהווה הרבה פחות איום של מחלות וזיהום הנישאות במזון ללקוחות ולאורחים שלכם מאשר כלי מטבח רגילים.

חוסך מאמץ וזמן. ניתן להשתמש בכלים חד פעמיים בכל אירוע מבלי לדאוג להתפשטות חיידקים. אם האירוע שלכם צופה מספר רב של משתתפים, כלים חד פעמיים לאירועים יכולים להיות שימושיים בהחלט. כמו כן, השקעה בכלי אוכל חד פעמיים היא אופציה נפלאה אם אתם חוזרים הביתה מהעבודה לעתים קרובות עייפים ומעדיפים לבלות את זמנכם במנוחה, ולא בשטיפת כלים.

היתרונות הסביבתיים של שימוש בחד פעמי הם משמעותיים. אין תוצרי לוואי רעילים של תהליך הייצור של כלים חד פעמיים מנייר. קניית צלחות נייר בכמות גדולה עשויה לאפשר לכם לארח מסיבה גדולה מבלי להשאיר טביעת רגל פחמנית עצומה. בזמן הכנת כלים חד פעמיים לאירועים לא נדרש שימוש בהרבה אנרגיה.

כלים חד פעמיים לאירועים או כלים רגילים?

כאשר מדובר באירוע מסודר באולם לרוב יהיו כלים רגילים שיעשה בהם שימוש, אולם כאשר מדובר באירוע בשטח או באירוע בקנה מידה גדול במיוחד, ייתכן מאוד כי כלים חד פעמיים לאירועים יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורנו. בין היתר יהיו צלחות, כוסות, מזלגות, סכינים, כפות, כלי הגשה, קנקנים ומוצרים שונים. כמו כן חשוב לקחת בחשבון גם מפיות וציוד נוסף העשוי להיות לנו שימושי. את כל אלה ועוד תוכלו למצוא באתר של מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות. כמו כן הצוות המקצועי ישמח לסייע לכם בבחירת הכלים המתאימים ובכמויות המתאימות לאירוע שלכם ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית עם משלוח עד אליכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

איזה מבחר של כלים חד פעמיים קיים?

אם אתם מחפשים להשתמש בכלים חד פעמיים, יש לכם הרבה אפשרויות. תמיד קיים סגנון אחד של חד פעמי זמין בשוק שיענה על הדרישות שלכם. לאירועים רשמיים כמו חתונות ומסיבות יום הולדת, למשל, אתם יכולים להזמין כלי פלסטיק אלגנטיים לשימוש האורחים שלכם. בנוסף, קל למצוא חד פעמי מגיע במגוון רחב של סגנונות וצבעים.

כלים חד פעמיים כעת מיוצרים ממגוון רחב של חומרים הודות להתקדמות הטכנולוגית. חומרים מבוססי צמחים נמצאים בשימוש נרחב מכיוון שהם ידידותיים לסביבה מטבעם. חומרים שמקורם בצמחים הם לא רק עמידים לאורך זמן, אלא גם דורשים מעט תחזוקה. עמילן תירס, במבוק, קרטון ונייר הם המרכיבים הפופולריים ביותר בצלחות חד פעמיות ידידותיות לסביבה. חומרים טבעיים אלו נעימים למגע ויכולים להעלות את הערך האסתטי של האירוע שלכם.

כיום, איננו יכולים לדמיין את החיים ללא הנוחות של כלים חד פעמיים לאירועים. הם מספקים קלות שאין שני לה, במיוחד עבור התכנסויות הכוללות כמות רבה של אנשים.

נוחות השימוש היא גורם מרכזי בבחירת כלי אוכל חד פעמיים למתכנני אירועים. הם מעולים לאירועים בקנה מידה גדול בגלל הניידות והגודל הקטן שלהם. יתר על כן, אתה עשוי לחסוך זמן בניקוי על ידי אחסון שאריות מזון לאחר האירוע.

כלי מזון חד פעמיים הם רב-תכליתיים מכיוון שהם עשויים להיות מחוממים או מאוחסנים במקפיא מבלי לפגוע בתוכן. מיכלים אלה עשויים לשמש במיקרוגל כדי לשמור על מזון חם או במקפיא כדי לשמור עליו קר.

כלים חד פעמיים לאירועים

מדוע כדאי לעשות שימוש בכלים חד פעמיים לאירועים?

  • כמויות – הרבה יותר קל ונוח לפזר כלים חדפ לאירועים המגיעים בסטים גדולים ובכמויות. באירועים עם הרבה אנשים זה עדיף על כלים רגילים. כמו כן אלמלא הזמנה של אולם אירועים גדול עם מאות/אלפי כלים רגילים במלאי הרי שגם ככה תצטרכו כלים חד פעמיים.
  • מצוין לאירוע בשטח – כלים חד פעמיים לאירועים מצוינים לאירועים בתנאי שטח. קל ונוח לפנות את הכלים לאשפה עם סיום השימוש.
  • זול יותר – ניתן להזמין חד פעמי בכמות גדולה במחיר מוזל יותר מאשר שכירת מקום מסודר הכולל כלים רגילים.

להזמין חד פעמי מהטובים ביותר בשוק

לשימוש בסכו"ם חד פעמי במהלך אירועים רחבי היקף יש מספר יתרונות. כלים חד פעמיים לאירועים בטוחים והיגייניים יותר מהמקבילים לשימוש חוזר וניתן להשתמש בהם בכל עת ובכל מקום. מסיבות אלו ועוד, הכרחי שתצטיידו בכלים חד פעמיים לאירוע הקרוב שלכם רק אצל המומחים.

חברת מ.ר כלים הם מי שאתם יכולים לסמוך עליהם שיספקו לכם את הכלים החד פעמיים האיכותיים והבטוחים ביותר שיש. באתר של מ.ר כלים תמצאו כלים חד פעמיים מפלסטיק איכותי המושלם לכל אירוע, כמו גם חד פעמי מנייר עמיד שיהיה חסכוני ויפתיע אתכם לטובה. בדקו את המגוון הרחב של החד פעמי באתר החברה, הזמינו וקבלו את המשלוח בזמן המהיר ביותר.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668