ציוד משרדי לעסקים
ציוד משרדי לעסקים
תפעול תקין של המשרד תלוי בגורמים רבים. אחד המרכיבים החשובים שלו הוא ציוד משרדי לעסקים הכולל - עטים, עפרונות, נייר דבק, פנקסים ועוד. גם העובדים וגם המנהלים הבכירים לא יכולים להסתדר בלי הפריטים האלה. אם אתם צריכים להוסיף ציוד משרדי לעסקים באיכות טובה עבור המשרד שלכם, באתר של מ.ר כלים תמצאו מגוון רחב של מוצרים כאלה, ולבחור את האפשרויות הטובות ביותר למטרות שלכם.
התפעול השוטף של המשרד הוא הלב הפועם של כל בית עסק, במיוחד כאלה שכל הפעילות שלהם מתנקזת למשרד. ציוד משרדי לעסקים הינו קריטי לתפעול השוטף של המשרד ולשימוש העובדים. בדרך כלל יהיה מדובר בציוד משרדים למדפסות, כלי כתיבה, יומנים, מחברות, פתקיות ומגוון מוצרים נוספים החיוניים לעבודה השוטפת במשרד. ציוד משרדי לעסקים תוכלו למצוא באתר של מ.ר כלים ברמות איכות שונות ובתקציבים שונים בהתאם לצרכים שלכם.
מה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת ציוד משרדי לעסקים?
זה לגמרי לא נכון לקנות חבילות ענק של נייר, דבק או עפרונות אם אתם, למעשה, לא צריכים אותם. כל משרד עובד בצורה שונה, בהתאם לתחום הפעילות. לדוגמה, מנהלים עשויים להזדקק ליומנים, בעוד שמעצבים עשויים להזדקק לסט עטים, סרגלים או כלי שרטוט ורישום אחרים. לכן, כדאי לבחור ציוד משרדי לעסקים בהתאם לצרכי העובדים, תפקידיהם, אחריותם.
לפני שאתם מבצעים רכישה של ציוד משרדי לעסקים, אתם צריכים לנתח מספר דברים חשובים, כמו למשל:
1. כמה עובדים נמצאים במשרד. זה משפיע ישירות על כמות ציוד משרדי לעסקים שאתם צריכים לרכוש.
2. ערכו רשימה של ציוד משרדי. עליכם להבין בבירור מה בדיוק אתם הולכים לקנות.
3. קחו בחשבון את הפרטים ואופן העבודה של החברה. אם אדם עובד בעיקר מול מחשב, מספיק לו עט, עיפרון, נייר, נייר דבק, מרקרים, מספריים. אבל המזכירה תצטרך הרבה יותר ציוד משרדי לעסקים.
4. חברות רבות זקוקות ללוחות שנה, לוח משימות או לוחות הדרכה. בנוסף, שימו לב שחלק מהמקצועות דורשים כלי כתיבה מיוחדים: סרגלים הנדסיים, נייר סקיצה, נייר ציור, מגנטים ועוד. בהתחשב בצרכי המשרד שלכם, תוכלו לבחור את ציוד משרדי לעסקים מתאים ולספק אותו לעובדים.
לאילו סוגים ניתן לחלק ציוד משרדי לעסקים?
באופן קונבנציונלי, ניתן לחלק את כל המוצרים הכלולים תחת הכותרת ציוד משרדי לעסקים, לשתי קבוצות גדולות:
ציוד כתיבה- זה כולל עטים, עפרונות, עטים, טושים, מרקרים. מכיוון שהם מנוצלים מהר, עדיף לרכוש אותם בכמויות גדולות, כך שלעובד יהיה תמיד את האספקה הדרושה לעבודה.
ניירת משרדית- קבוצה זו כוללת נייר, פולדרים, מגשים עבורם, מחברות, יומנים, מדבקות, דבק, מהדקי נייר, תיקיות, מחדדים, מספריים, סרגלים ועוד. למעשה, מדובר בציוד שיסייע לעבודה שלכם לזרום מהר יותר ולהיות מסודרת יותר.
למעשה, רשימת כלי הכתיבה המשרדיים היא די נרחבת. הוא כולל גם מגנטים, לוחות, גיר, מחק, לוח שנה ועוד. לכן, יש צורך להכין תחילה רשימה של מה יועיל לעובד להשלמת העבודה.
רשימת ציוד חיוני למשרד
וודאו שלעובדי המשרד יהיו לפחות 2-3 עטים שחורים או כחולים. הם יכולים להיות כדוריים, עטי שמן או ג'ל. לכל אחד מהם יתרונות משלו, המספקים כתיבה נקייה ונוחה. קחו בחשבון את צריכת הדיו. יהיה צורך בעיפרון פשוט להערות או עריכות זמניות. יכול להיות גם עיפרון מכני. הוא אינו מצריך חידוד קבוע, רק החלפת החרט בעת הצורך. עבור עיפרון עץ תצטרכו מחדד, ואל תשכחו את המחק.
מרקרים הם סוג של כלי כתיבה להדגשת חלקי מסמך בצבע עז. סט של 4 צבעים לעבודה עם טקסט יהיה די והותר. כמו כן, עובד משרד לא יכול להסתדר בלי מהדק בגודל המתאים. בעת בחירת מהדק, קחו בחשבון את כוח הניקוב שלו. לא מומלץ להשתמש בו להדק יותר דפים ממה שהומלץ על ידי היצרן. מידע על כך תמצא על אריזת המהדק.
כיצד לבחור נייר למדפסת?
אנשים רבים אינם חושבים כלל כאשר בוחרים נייר למדפסת עבור ציוד משרדי לעסקים. לוקחים את הראשון זמין במחיר נמוך. אבל גם איכות הנייר שונה ויש לקחת זאת בחשבון בבחירתו. ניתן להשתמש בנייר במקרים הבאים:
- נייר משרדי לבן רגיל. אבל יש לה אינדיקטורים כמו משקל, עובי, סוג של נייר, האטימות שלו ועוד.
- ניירות מיוחדים כאשר נדרשת עמידות גבוהה של מסמכים בפני פגיעה חיצונית.
- נייר בפורמט גדול להצגת פרויקטים, שרטוטים וכו'.
בבחירת נייר למדפסת, כדאי לשים לב לא רק למחיר, אלא גם לאיכות. אם אתם יודעים איך המשרד שלכם מתפקד ומה צריך בשביל שהוא ימשיך לעבוד באופן פרודוקטיבי, בעזרת חברת מ.ר כלים אתם יכולים לספק לפעילות שלו את כל מה שאתם צריכים. רשימה המורכבת מראש תעזור לכם לרכוש ציוד משרדי לעסקים בצורה רציונלית. מחירים נוחים, מגוון רחב ומשלוח נוח הם מה שכדאי להתמקד בו בבחירת ספק הציוד. עבודה עם מ.ר כלים תבטיח תפעול יעיל וחלק של משרדכם.
ציוד משרדי לעסקים – כל מה שאתם צריכים לשולחן העובדים:
שולחן העובדים הוא אחד מהפריטים של ציוד משרדי לעסקים אשר מהווה חלק עיקרי, הוא המקום המרכזי בו הם יושבים כל היום ומבצעים את עבודתם. לצד מחשב, אוזניות ואולי גם טלפון עמו יוכלו לבצע את העבודה השוטפת חשוב לרכוש גם ציוד משרדי לעסקים המתאים לצרכים שונים. לדוגמה: עטים וכלי כתיבה המתאימים לרישום תזכורות ופתקיות, רישום פגישות ביומן העובד, רישום הערות, טלפונים חשובים, הערות למהלך יום העבודה, חתימה על הסכמים מול לקוחות עמם נפגשים בצורה פרונטלית ועוד. לצד עטים וכלי כתיבה שונים מומלץ להוסיף כמה מכשירים משרדיים חשובים כמו מספריים, דבק, טיפקס, מרקרים, פתקיות ממו ועוד.
נייר ומוצריו – מה צריך במשרד?
ציוד משרדי לעסקים הוא לא רק עטים ומחברות. הוא יכול להיות גם מכשירים חשמליים, כלי עבודה, חומרי ניקיון וכמובן מוצרי נייר מסוגים שונים. בכל משרד שמכבד את עצמו יש מדפסת. אומנם כיום בזכות המחשבים ושירותי האחסון בענן בעלי עסקים רבים חוסכים על נייר הדפסה אולם אי אפשר לעבוד ללא מדפסת. לעתים רבות יש הצורך להדפיס הצעות מחיר, הסכמים, חוזים לחתימה, ארכיונים, מדריכים ואינספור דברים אחרים ולצורך כך חשוב שיהיה נייר צילום איכותי ובכמות מספקת בבית העסק. כדאי יהיה לדאוג גם לטונרים בכמות מספקת להחלפה, מחברות לרישום הערות, יומנים לניהול זמן ופגישות ועוד.
מוצרי ניקיון, טואלטיקה וחד פעמי:
התפעול השוטף של המשרד כולל גם את נושא הניקיון והטיפול בעובדים. כיאה לכל משרד יהיה ודאי מטבחון ובמטבחון טוב יהיו ניירות ושקיות אשפה לניקיון, חומרי ניקוי שונים וכלי ניקוי שונים, כלים חד פעמיים לאוכל ושתייה ועוד. כמו כן באתר מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות תמצאו גם כלים נוספים לשירותים ולצרכים שונים במשרד בנוסף לציוד משרדי לעסקים.
ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668