פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 7 ימים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות אלו כלים העשויים מחומרים המתפרקים במהירות ובקלות מאשר כלים חד פעמיים רגילים. על ידי כך הם מפחיתים את הזיהום הסביבתי וידידותיים יותר לשימוש. כמו כן מדובר בכלים איכותיים לכל דבר ועניין. כלים מסוג זה ואחרים תוכלו למצוא באתר של מ.ר כלים - חד פעמי בסיטונאות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. הכלים יכולים להתאים לכם לבית, למסיבות ואירועים, לפיקניק ועל האש בשטח וכמובן למשרדים ובתי עסק שונים.

כלים חד פעמיים לאירועים:

כלים חד פעמיים לאירועים הם חלק בלתי נפרד בכל אירוע. עושים בהם שימוש למזיגה, אכילה, הגשה ועוד. ישנם כלים המיועדים להגשת המזון ופיזורו על שולחנות הבופה באירוע וישנם כלים המיועדים לפיזור ועריכת השולחנות כדי שעליהם יוכלו האורחים באירוע. כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות יוכלו לעזור לכם לסגור את הפינה של הכלים באירוע שלכם, במיוחד אם זה נערך בשטח. גם אירועים שנערכים בבית או במקום מסודר שנשכר לטובת האירוע – לא בהכרח יהיו מספיק כלים רגילים להשתמש בהם ביחס לכמות האורחים. בנוסף, קל ונוח יותר לפנות כלים חד פעמיים לאשפה בסיום האירוע, מאשר הצורך לשטוף את כל הכלים הרגילים.

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות למשרדים:

כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות יכולים להיות גם אטרקטיביים במיוחד לכל משרד או בית עסק המעסיק עובדים. במקומות שכאלה צריך כלים כל הזמן: לארוחות היומיומיות של העובדים, להכנת קפה או לשתייה קרה, לאירוע פגישות וישיבות צוות ועוד. כלים חד פעמיים מתכלים בסיטונאות ימכרו בכמויות גדולות ובמחיר זול במיוחד, כך שבטווח של כמה חודשי שימוש בכלים תוכלו לחסוך בין מאות לאלפי שקלים על כלים למשרד שלכם.

מדוע כדאי להשתמש בכלים מתכלים?

אם יש לכם מודעות סביבתית ברמה גבוהה או שאתם רוצים לשדר ערכים של תרומה לסביבה ושמירה עליה כדאי יהיה לעשות שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים. כלים אלו מתכלים במהירות רבה יותר ולכן מפחיתים את הזיהום בטבע ביחס לכלים חד פעמיים אחרים. לפרטים נוספים והצעת מחיר לכלים מתכלים לבית, למשרד, לבית העסק או אפילו לאירוע שלכם תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון 09-8786668